Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Prøvebilder med kameraet som jeg leverte tilbake igjen…

DSC03280
Viser noen prøvebilder som jeg har tatt med et kamera som jeg kjøpte her om dagen. Akkurat disse bildene som jeg viser her, ble klår og fin, men desverre så ble de aller fleste andre bildene som jeg tok uklåre. Derfor leverte jeg kameraet tilbake. I morgen skal jeg kjøpe meg speilreflekskamera, jeg gleder meg! :)
DSC03271
Er ikke denne engelen søt? En av mine yndlingsengler! :)
DSC03263
Bakgrunnen for dette motivet er gamle bordplanker som jeg har stilt opp i mot hverande. De har tidligere vært brukt til utebord. Jeg syns de har en kjempeflott patina. 
DSC03273
I dag skal jeg ta med lille snuppa mi og se den nye filmen Julenatt i blåfjell på kino, den ser jo bare så koselig ut! Ønsker dere alle en flott søndag, og tusen takk til dere som har lagt igjen spor hos meg, dere gjør meg så glad! :)
Hilsen Siren

Yorum Gönder

0 Yorumlar